Top

Citymarketing op tv

november 20, 2012 door  

citymarketing op tv

Niet iedereen is even enthousiast over citymarketing. In het tv programma Kanniewaarzijn van de VARA worden misstanden van bedrijven en de overheid besproken, bekritiseerd en grappig gemaakt. Kanniewaarzijn besprak in de aflevering van vrijdag 26 oktober citymarketing. Twee hoogleraren werden geinterviewd over citymarketing en met name de slogans van gemeenten werden besproken.

De aflevering van 26 oktober kunt u hier vinden. Vanaf minuut 7 komt het item citymarketing aan de orde.

Reacties

2 Responses to “Citymarketing op tv”

  1. Martin Boisen on november 26th, 2012 14:20

    Helaas hebben de VARA alle nuancerende uitspraken van mij weggeknipt in de uiteindelijke uitzending. Als je de nuance mist weet je mij te vinden hoop ik. Verder hoop ik iedereen te spreken bij de Dag van de Citymarketing.

    Aanmelden: http://www.dordrechtmarketing.nl/netwerkcitymarketing/ 🙂

  2. Eline Faber on november 27th, 2012 09:37

    We kunnen nu wel concluderen, dat elk programma waar Astrid Joosten een rol in speelt, negatief staat tegenover welke vorm van citymarketing dan ook.
    De visie van de publieke omroep is: citymarketing is weggegooid geld. Terwijl goede citymarketing niet eens per definitie geld hoeft te kosten.
    Maar dat verhaal wil Astrid niet horen, want dat is niet leuk voor de kijker.

    Overigens, even los van het compleet nietszeggende item, waarin zoveel geknipt is, dat van journalistiek geen sprake meer kan zijn: het was op momenten wel erg grappig….





Bottom