Top

Lancering campagne ‘Oogje op Zwolle’

december 19, 2013 door  

Foto - Oogje op Zwolle2
Vandaag heeft Zwolle Marketing de campagne “Oogje op Zwolle” gelanceerd. De bezoekers van Zwolle, ondernemers en Zwolle Marketing laten hun oogje vallen op datgene wat Zwolle uniek maakt. Dat levert nu al mooie beelden op!

Zwolle is een dynamische Hanzestad boordevol ambitie. Dat blijkt wel uit de opening van de Hanzelijn, de uitbreiding van Museum de Fundatie, Waanders In de Broeren, Sassenstraat Allicht, het IJsbeelden Festival. Maar er is meer wat Zwolle zo uniek maakt.

Samenwerking IJsselhallen
“Ons eerste oogje is gevallen op de IJsselhallen”, aldus Tamara Toering merkleider Zwolle Marketing. “De IJsselhallen is een belangrijke Zwolse uitgaanspartner met mooie evenementen. Zij zetten zich al jaren in als echte Zwolle ambassadeur: ze promoten Zwolle en proberen de eigen bezoekers te verleiden ook de binnenstad in te gaan. Onze gezamenlijke “Oogje op” poster hangt het hele jaar langs de rondwegen van Zwolle.”

Laat jouw oog vallen op Zwolle… En verstuur een gratis wintergroet!
Zwolle Marketing daagt bezoekers, bewoners en Zwolse ondernemers & instellingen uit om middels de “oogje op Zwolle – app” een foto te maken van de favoriete Zwolse plek en te voorzien van een wintergroet. Het beeld wordt verstuurd als een echte ansichtkaart en gedeeld via facebook. De eerste mooie beelden zijn al gedeeld.

Voor beelden en meer info:
www.zwolletouristinfo.nl en www.facebook.com/zwolletouristinfo

Reacties





Bottom